HUN|

InsightScan szolgáltatásaink egyrészt a háttérben meghúzódó motivációk és mögöttes gondolatok megértését segítik a klasszikus kvalitatív piackutatási módszertanok segítségével, másrészt földrajzilag, illetve szakterületileg reprezentatív, szegmentálásra alkalmas adatok gyűjtését kínáljuk hagyományos kvantitatív módszerekkel, az ügyféllel előre egyeztetett, közösen kialakított guide, vagy szakmai kérdőívek mentén. Amit kínálunk: komplex piackutatások a tervezéstől, koncepció kialakítástól az elemzésig bármely egészségügyi szereplő (döntéshozó, finanszírozó, KOL, orvos populáció és egészségügyi szakdolgozó, betegek) körében.

E mellett a valós betegadatokra épülő teljes betegkört lefedő OEP adatbázisból lehetőség nyílik valid és reprezentatív adatszolgáltatásra. Hasznos lehet folyamatos riportoláshoz, hisz objektív, tényleges eladási adatokat tartalmaz. A tervezési időszakban a reális jövőkép kialakításában, az új termék piaci bevezetésének mérlegelésében. Termékeink lehetőséget biztosítanak a gyógyszerváltási szokások vizsgálatára, konkurencia analízisre, márkaismertség mérésére, betegút vizsgálatokra, értékesítési csatornák ellenőrzésére. Új innovatív megoldásaink választ adhatnak terápiás attitűdök elemzésénél, árérzékenység vizsgálatánál, valamint a termék iránti lojalitás elemzésére.

Scan csoport
H-1027 Budapest
Tölgyfa utca 28.

V.3.0 (Utolsó frissítés: 2015.02.16.)
© Scan csoport 2009-2015. Minden jog fenntartva!